Today's workout routine


Heihei!

Jeg vet ikke om dette er noe dere synes er gøy å lese eller ikke, men jeg prøver likevel. Tenkte rett og slett og gå igjennom dagens trening.

1. Som vanlig varmer jeg alltid opp med jogging, enten om det er ute eller på mølla. Jeg valgte mølla i dag, siden det ikke er så veldig mange plasser i området her som jeg kan løpe på. Jeg skal helst ikke løpe på asfalt pga kneskade, så da blir det enten tredemølla eller oppover i fjellet. Løper som regel alt fra 3-5 km hvis jeg skal trene styrke i tillegg, så i dag ble det bare 3.




2. I dag sto lår, rumpe og mage på planen. Jeg følger blogilates sine videoer på youtube, du kan finne henne Her.
I dag fullførte jeg >denne< videoen, >denne<, og >denne<. Jeg gikk ikke helt overboard med treningen i dag, rett og slett fordi det er helt forferdelig varmt både inne og ute! 



3. Selvfølgelig - tøy ut! Dette er noe av det deiligste som finnes etter en treningsøkt!

Nå skal jeg lage meg litt middag, også får jeg et lite kveldsbesøk av Emilie. Skal bli så godt å se henne igjen!  

Er Dagens Workout noe dere vil jeg skal fortsette med?

2 kommentarer

Johanne Backer-Owe

20.07.2014 kl.20:48

Så skjønn og sprek du er :-) Om du sliter med løpeskader kan det være lurt å løpe med stigning på tredemølla :) 1 % holder :-) Det demper en del for knærne :)

Gunn

20.07.2014 kl.22:33

Det var et godt råd fra Johanne.. Stigning er bra. Og du er sprek. Og jeg lengter hjem til senga mi. hahaha

Skriv en ny kommentar



Siri Elton - 15 år - Odda / Oslo

For kontakt:
sirige.blogg@gmail.com




hits ♡ Design av Tonjemt ♡